Általános szerződési feltételek
Korlátolt felelősségű társaság Web Retail s.r.o., Székhely: Husinecká 903/10, Prága 3, 130 00, Csehország, Cégjegyzékszám: 28876431
Kereskedelmi tevékenység végzésének nyilvántartásba vétele: Prágai Városi Bíróság, C szakasz 150602
termékek értékesítése online - webáruházon keresztül, Internetes cím alapján
Projektoros-Lampa.hu
Obsah
- Általános vásárlási feltételek
- Felhasználói fiók
- Adásvételi szerződés
- Termékek ára és fizetési feltételek
- Adásvételi szerződéstől való elállás
- Szállítás és kézbesítés
- Hibás teljesítésből eredő jogok
- A szerződő felek egyéb jogai és kötelezettségei
- Adatvédelem
- Felelősség és tartalom terjesztése
- Elektronikus nyilvántartás
- Kézbesítés
- Záró rendelkezések
Garanciával és kárrendezéssel kapcsolatos kérdésekkel a reklamációs eljárás alapján foglalkozunk.
1. ÁLTALÁNOS VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK
- 1.1. Ezen szerződési feltételek (továbbiakban „feltételek“) a Web Retail s.r.o. korlátolt felelősségű társaság, Husinecká 903/10, 28876431, székhelye: Csehország Cégjegyzégszáma: 150602, jegyezve a Prágai Városi Bíróságnál, C szakasz (továbbiakban „eladó“) meghatározzák a felek kölcsönös jogait és kötelezettségeit az adásvételi szerződés alapján (továbbiakban „adásvételi szerződés“) melyek az eladó és más jogi személy között jönnek létre (továbbiakban „vásárló“) az eladó webáruházán keresztül. A webáruház az eladó által működtetett, Internetes címmel ellátott online felület Projektoros-Lampa.hu (továbbiakban „weboldal“)
- 1.2. A szerződési feltételek nem vonatkoznak azokra az esetekre, amikor egy adott személynek szándékában áll a termék megvásárlása, továbbá, ha a jogi vagy természetes személy a terméket, mint vállalkozó rendeli meg, esetleg egy különálló foglalkozás keretében. Ebben az esetben a vásárló vállalja, hogy a termékeket vállalkozói tevékenység keretében rendeli meg.
- 1.3. Az általános szerződési feltételektől eltérő rendelkezéseket az adásvételi szerződés rögzíti. Ezen eltérő rendelkezések felülírják az általános szerződési feltételeket.
- 1.4. A szerződési feltételek az adásvételi szerződés elválaszthatatlan részét képezik. Az adásvételi szerződés és a szerződési feltételek magyar nyelven íródtak. Az adásvételi szerződés magyar nyelven kerül rögzítésre.
- 1.5. A szerződési feltételeket az eladó megváltoztathatja vagy kiegészítheti. Ezek a szerződési feltételek nem érintik azokat a jogokat és kötelezettségeket, amelyek az előző szerződési feltételek érvényességének ideje alatt jöttek létre.
2. FELHASZNÁLÓI FIÓK
- 2.1. Vásárlói regisztráció alapján a vásárlónak hozzáférése van saját felhasználói felületéhez. A vásárlónak módjában áll ezen a saját felhasználói felületen (továbbiakban „felhasználói fiók “) keresztül terméket rendelni. A vásárló regisztráció nélkül is megrendelheti az általa kiválasztott terméket, közvetlenül a weboldalról.
- 2.2. A weboldalra való regisztráláskor, illetve termék rendelésekor a vásárló köteles minden adatot helyesen, hiánytalanul feltüntetni. Az adatokban bekövetkező bármilyen változást a vásárló köteles frissíteni és aktualizálni a felhasználói fiókban. A termék rendelésekor a felhasználói fiókban a vásárló által feltüntetett adatok helyesnek minősülnek.
- 2.3. A felhasználói fiókhoz való hozzáférés felhasználónév és jelszó megadásával történik.
- 2.4. Vásárló nem jogosult megosztani felhasználói fiókjának használatát bármilyen harmadik személlyel.
- 2.5. Az eladónak jogában áll egy adott vásárló felhasználói fiókjának törlése abban az esetben, ha a vásárló több, mint 1 évig nem használja az általa létrehozott fiókot, illetve, ha a vásárló megszegi az adásvételi szerződésben meghatározottakat. (beleértve az általános szerződési feltételeket).
- 2.6. A vásárló tudomásul veszi, hogy a felhasználói fiók nem áll folyamatosan rendelkezésre, különös tekintettel az eladó, illetve harmadik személy által végzett, szükséges hardver és szoftver karbantartás ideje alatt.
3. ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉS
- 3.1. A webáruházunk internetes oldalán minden termékmegjelenítés informatív jellegű. Az eladó nem köteles adásvételi szerződést kötni az adott termékre.
- 3.2. Az áruház webes felülete különféle információkat tartalmaz a termékekkel kapcsolatban, beleértve az egyes termékek árát is. A termékek ára tartalmazza az ÁFÁ-t és az összes hozzá kapcsolódó egyéb költséget. A termékek árai a weboldalon történő megjelenítés teljes időtartama alatt érvényesek. Ez a rendelkezés nem zárja ki az egyéb individuális adásvételi szerződés megkötését.
- 3.3. A weboldal a csomagolással és kézbesítéssel kapcsolatos információkat is tartalmazza. Ezen információk belföldi kézbesítés esetén érvényesek.
- 3.4. Termék rendelésekor a vásárló megrendelői lapot tölt ki a weboldalon, a következő információkkal:
- 3.4.1. a termék megnevezése (a rendelni kívánt terméket a vásárló a weboldalon feltüntetett elektromos kosárba helyezi),
- 3.4.2. fizetési mód és kézbesítés módja
- 3.4.3. a kézbesítéssel kapcsolatos információk (továbbiakban együttesen csak rendelés“).
- 3.5. A rendelés rögzítése előtt az eladó ellenőrizheti és megváltoztathatja a vásárló által megadott adatokat, így a vásárlónak lehetősége van javítani az esetleges hibákat, amelyek a rendelés leadása közben következtek be. A rendelés a “MEGRENDELEM” felületre való kattintással rögzítődik. A rendelésben feltüntetett adatok helyesnek és érvényesnek minősülnek. A megrendelés beérkezését követően az eladó azonnal köteles a vásárló felé megerősíteni a megrendelés beérkezését elektronikus formában. Ez a vásárló felhasználói fiókjában vagy megrendelésében feltüntetett e-mail címen keresztül történik meg (továbbiakban „vásárló e-mail címe“).
- 3.6. Az eladó jogosult a rendelés típusától függően (termékek számát, vételárát, vagy a szállítás előrelátható költségeit illetően) a vásárlótól további megerősítést kérni (írásban vagy telefonon).
- 3.7. Szerződéses viszony az eladó és vásárló között a rendelés beérkezése és elfogadása pillanatában jön létre: az eladó a vásárló felhasználói fiókjában feltüntetett e-mail címre megerősítést küld a rendelésről, annak leellenőrzése után. Az automatikus rendszerüzenet nem minősül a rendelés elfogadásának. Amennyiben a rendelés elfogadása nem történt meg, a szerződéses viszony a termék átvételekor jön létre.
- 3.8. Amennyiben egyértelmű technikai hiba következtében az eladó hibásan tünteti fel egy adott termék árát a weboldalon, vagy bármilyen más hiba történik a rendelés folyamán- az eladó nem köteles elküldeni a vásárló által kiválasztott terméket a feltüntetett hibás áron, abban az esetben sem, ha a vásárló részére a megrendelésről megerősítés érkezett. Ebben az esetben az eladónak joga van elállni a szerződéstől.
- 3.9. Hibásan vagy nem aktuálisan feltüntetett termékárak esetében az eladó köteles azonnal értesíteni erről a vásárlót.
- 3.10. Vásárló kijelenti, hogy különféle kommunikációs eszközök segítségével, távúton köti meg az adásvételi szerződést. Az adásvételi szerződés ily módon történő megkötésekor a kommunikációs eszközök használásával felmerülő költségeket (internetszolgáltatás költségeit, telefonszolgáltatás költségeit) a vásárló téríti meg.
4. A TERMÉK ÁRA ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK
- 4.1. A termék ellenértékét és a kézbesítéssel kapcsolatos esetleges költségeket a vásárló az eladó számára az alábbi módok valamelyikével téríti meg:
-
- utánvét esetén készpénzzel a vásárló részére megadott kézbesítési helyen;
- banki átutalással a 11737076 23725003-számú OTP bankszámlára (továbbiakban „eladó bankszámlája“);
- PayPal-rendszerrel történő átutalással;
- bankkártyával.
- 4.2. A vételárral együtt a vásárló köteles megtéríteni a csomagolással és kézbesítéssel felmerülő költségeket, ha csak erről az eladó másképp nem rendelkezik.
- 4.3. Az eladó általában nem kötelezi a vásárlót előleg megtérítésére, viszont abban az esetben megteheti ezt, amikor a rendelt termék(ek) ára kiemelkedően magas. Ez nem érinti a szerződési feltételek 4.6 fejezetében foglaltakat - a vételár előre való kifizetési kötelezettségét.
- 4.4. Készpénzzel való fizetés esetén vagy utánvétes fizetés esetén a termék vételára az átvételkor meghatározott. Nem készpénzes fizetés esetén a vételár az adásvételi szerződés megkötése utáni 14. napig érvényes.
- 4.5. Nem készpénzes fizetés esetén a vásárló köteles a termék vételárát megtéríteni a megrendelés számának feltüntetésével együtt. Nem készpénzes fizetés esetén a vásárló köteles megrendelt termék vételárának megfelelő összeget időben megtéríteni az eladó részére - eladó bakszámlájára.
- 4.6. Az eladó jogosult - különös tekintettel akkor, ha a vásárló oldaláról nem történik a rendelés elégséges megerősítése (3.6 fejezet) - a vételár teljes megtérítésére, a rendelt termék vásárló részére történő kézbesítése előtt.
- 4.7. Az eladó által felkínált esetleges kedvezményeket nem lehet kombinálni, összevonni.
- 4.8. A magyarországi általános rendeleteknek megfelelően, az adásvételi szerződés alapján az eladó adóügyi iratot - számlát állít ki a vásárló részére. Az eladó kötelezi magát a hozzáadottérték-adó fizetésére. Az adóügyi iratot - számlát – az eladó állítja ki és küldi el a vásárlónak, a termék vételárának megtérítése után, elektromos úton a vásárló e-mail címére, vagy kinyomtatva a csomagolásba mellékelten a megrendelt termékkel együtt.
- 4.9. Vásárló tudomásul veszi, hogy a már kiállított adóügyi iraton – számlán lévő adatokat nem lehet megváltoztatni.
5. ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS
- 5.1. Vásárló tudomásul veszi, hogy nem állhat el a szerződéstől olyan esetekben, amikor személyre szabott termékről van szó, illetve olyan termékről, amelynél a csomagolás felnyitását követően higiéniai okok miatt lehetetlen a termék visszaküldése. Az adathordozó esetében akkor érvényes ez, ha annak meg lett sértve az eredeti csomagolása.
- 5.2. Az 5.1. pontban megfogalmazott eseten kívül a polgári törvénykönyvben meghatározott rendelet értelmében a vásárlónak jogában áll elállni a szerződéstől a csomag átvételét követő 14 napon belül. Egyazon megrendelésben rögzített több árucikk különböző dátumú kézbesítése esetén a 14 napos határidő a megrendelés utolsó tételének átvételétől számítódik. A szerződéstől való elállási szándékot a fent jelölt időszakon belül kell elküldeni az eladó cimére: Web Retail s.r.o., Politických vězňů 1597/19, Praha 1, 110 00, Csehország vagy annak email-címére: info@projektoros-lampa.hu. A szerződéstől való elállásra a vásárló használhatja a minta nyomtatványt (MS Word | PDF).
- 5.3. Amennyiben az adásvételi szerződéstől való elállás a szerződési feltételek 5.2. pontjába foglaltak alapján történik, az adásvételi szerződés megszűnik. A vásárló köteles az általa megvásárolt terméket az adásvételi szerződéstől való elállást követő 14 napon belül visszaküldeni az eladó címére. Amennyiben a vásárló saját elhatározása miatt áll el a szerződéstől, ebben az esetben saját maga viseli a termékvisszaküldéssel kapcsolatos költségeket. Ez akkor is érvényes, ha a terméket nem lehet hagyományos postai úton visszaküldeni.
- 5.4. Abban az esetben, ha az adásvételi szerződéstől való elállás a szerződés 5.2. pontjába összefoglaltak alapján történik, az eladó visszatéríti a termék árát a vásárlónak. Mindezt az adásvételi szerződéstől való elállást követő 14 napon belül, ugyanolyan fizetési móddal, ahogy a vevő a vételárat megtérítette. A fizetés módja eltérő is lehet, ha a vásárló ebbe beleegyezik és a vásárló számára ez nem jár semmilyen többletköltséggel. Az adásvételi szerződéstől való elállás esetén az eladó nem köteles visszatéríteni a pénzt mindaddig, amíg a vásárló a terméket vissza nem küldte, vagy amíg a visszaküldést valamilyen módon nem igazolja.
- 5.5. Amennyiben a vásárló az eladó által ajánlott legolcsóbb szállítási módtól eltérő és drágább szállítási módot választ, abban az esetben az eladó a vásárló részére a legolcsóbb szállítási mód összegét téríti vissza.
- 5.6. Kártérítési igény esetén (a vásárló hibájából megsérült áru) az eladónak jogában áll beszámítani a keletkezett kár értékét az áru értékének visszafizetésekor.
- 5.7. Az eladó az alábbi esetekben fenntartja az adásvételi szerződéstől való elállás jogát:
-
- a weboldalon keletkezett azon technikai hibák esetében, amikor a termék ára egyértelműen hibásan, vagy rosszul lett feltüntetve (szerződési feltételek 3.8. pontja) ;
- objektív okok miatt a terméket (főként azért, mert az árut már nem gyártják, a beszállító nem szállít ebből többé a Cseh Köztársaságba stb.) nem lehet az eredeti feltételeknek megfelelően kiszállítani;
- ebben az esetben a megrendelés teljesítése egyértelműen nem megoldható vagy nem engedélyezett.
- 5.8. Abban az esetben, ha az eladó az adásvételi szerződés 5.6 pontjában foglalt okok fennállása miatt áll el a szerződéstől, ilyenkor köteles a vásárlót azonnal, késedelem nélkül értesíteni. Amennyiben a vásárló teljesen vagy részben kifizette az általa megrendelt termék vételárát, az eladó köteles az ennek megfelelő összeget visszatéríteni a vásárló részére, mégpedig ugyanazon fizetési móddal (nem készpénzes fizetéssel), amilyennel a vásárló a termékért fizetett a vásárló bankszámlájára. Az eladó köteles 14 napon belül elutalni ezt az összeget a vásárló által megadott bankszámlaszámra.
- 5.9. Amikor a megrendeléssel egyidejűleg ajándékot kap a vásárló, ajándékozásról szóló szerződés jön létre a vásárló és eladó között. Abban az esetben, ha a vásárló eláll a szerződéstől, eláll az ajándékozásról szóló szerződéstől is és köteles visszaküldeni a megvásárolt árut és az ajándékba kapott cikket is.
- 5.10. Az adásvételi szerződéstől való elállás joga az 1.2. pontban foglaltakra nem vonatkozik.
6. SZÁLLÍTÁS ÉS KÉZBESÍTÉS
- 6.1. Amennyiben a vásárló saját kérésére a szállítás módja eltér a szerződésben foglaltaktól, abban az esetben a vásárló vállalja a szállítás során fellépő lehetséges kockázatokat és az esetlegesen felmerülő egyéb, szállítással összefüggő többlet költségeket.
- 6.2. Az adásvételi szerződés alapján az eladó köteles kiszállítani az árut a vásárló által feltüntetett címre, a vásárló pedig kézbesítéskor köteles azt átvenni.
- 6.3. A webáruház oldalán feltüntetett szállítási idő a rendelt termék összegének beérkezéséig érvényes, kivéve az utánvéttel történő fizetést.
- 6.4. Amennyiben a vásárló mulasztása miatt a termék többször kerül kiszállításra, vagy a szállítási mód eltér a megrendelésbe foglaltaktól, a vásárló köteles megtéríteni a szállítás ily módon keletkezett többletköltségét.
- 6.5. A termék átvételekor a vásárló köteles ellenőrizni a termék csomagolásának sértetlenségét, és amennyiben bármilyen rendellenességet tapasztal, köteles azt azonnal jelezni a fuvarozónak. Amennyiben a csomag sérült, a vásárló nem köteles azt átvenni a fuvarozótól.
- 6.6. Az EU-n kívüli szállítás a DAP szállítási feltételek szerint történik – rendeltetési helyen történő kézbesítés (Incoterms 2010). Ebben az esetben az eladó vállalja a kockázatot a kijelölt helyre történő szállításkor. Az eladó köteles nyilatkozni az exportált és importált termékekről.
- 6.7. Az áru szállításával kapcsolatban felmerülő egyéb jogok és kötelezettségek az eladó beleegyezésével külön szállítási feltételekben foglalhatók össze.
7. HIBÁS TELJESÍTÉSBŐL SZÁRMAZÓ JOGOK
- 7.1. A szerződő felek jogait és kötelezettségeit hibás áru esetében a Polgári törvénykönyv fogyasztóvédelemre vonatkozó rendelkezései és törvényei szabályozzák.
- 7.2. Az eladó felelőssége a termék hibátlanságának garantálása. Az eladó azért is felelősséget vállal, hogy kézbesítéskor a vásárló hibátlanul vehesse át a terméket:
-
- 7.2.1. a terméknek olyan tulajdonságokkal kell rendelkeznie, mint, amilyeneket a felek a szerződésben egyeztettek. Amennyiben ez nem történt meg, abban az esetben a terméknek olyan tulajdonságokkal kell rendelkeznie, amelyeket az eladó vagy a gyártó bejelentett vagy amelyeket a vásárló elvárt a termék tartalmára való tekintettel vagy az eladó által feltüntetett leírás vagy reklám alapján,
- 7.2.2. a termék megfelel annak a használati céljának, amelyet az eladó bejelentett vagy amire általánosan használható,
- 7.2.3. a terméknek vagy az ennek alapján létrehozott mintának olyan megfelelő minőséggel kelle rendelkeznie, mint amilyet előzőleg a két fél meghatározott és szerződésbe foglalt.
- 7.2.4. a termék mennyisége vagy súlya nem lehet eltérő
- 7.2.5. a terméknek minden szempontból meg kell felelnie a rá vonatkozó jogi követelményeknek.
- 7.3. A 7.2 pontban feltüntetett feltételek nem alkalmazhatók abban az esetben, ha a termék hibás, és ez miatt alacsonyabb áron kerül értékesítésre. A használt termékek esetében a hibák általános használat során keletkeztek, amelyek az átvétel időpontjában is léteztek.
- 7.4. Abban az esetben, amikor a hiba a kézbesítés dátumától számított 6 hónapon belül jelentkezett, akkor úgy kell értelmezni, mintha az már a kézbesítés során is jelen lett volna. A vásárlónak jogában áll benyújtani a reklamációt abban az esetben, ha a terméken 24 hónapig tartó használat során hiba keletkezik, vagy megkárosodik. A projektorokhoz tartozó lámpák a korlátolt élettartamú termékek közé tartoznak (2000 óra vagy 3 hónap üzemidő), ha nem másképp lett az adásvételi szerződésbe foglalva. Bővebb információ erről: reklamáció eljárás.
- 7.5. A megrendelés hibás teljesítésből eredendő jogait a vásárló az eladó következő cimére kézbesítve gyakorolhatja: Web Retail s.r.o., Politických vězňů 1597/19, Praha 1, 110 00, Csehország. A reklamáció dátuma a hibás termék eladóhoz történő kézbesítés napjától számítódik ;
- 7.6. Az eladó hibás teljesítéséből eredő további jogokat és kötelezettségeket a reklamációs eljárás határozza meg.
8. A SZERZŐDŐ FELEK TOVÁBBI JOGAI ÉS KÖTELEZETTSÉGEI
- 8.1. A vásárló a termék tulajdonjogát a vételár teljes megtérítésével szerzi meg.
- 8.2. Fogyasztói panaszok kezelését az eladó elektronikus úton végzi az: info@projektoros-lampa.hu-webcímen. A panaszkezeléshez kapcsolódó információkat az eladó a vásárló által megadott e-mail címre küldi el.
- 8.3. Határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén, uniós webáruházzal fennálló vitáját Magyarország területén kizárólagosan a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület döntheti el ingyenesen és gyorsan. Az online vitarendezési platformot az Európai Bizottság rendszerében való regisztrációt követően az alábbi utalásra kattintva érheti el: http://ec.europa.eu/odr.
- 8.4. A Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, cégjegyzékszám: 000 20 869, Internetcím: https://adr.coi.cz/cs címek alatt jegyzett Cseh Fogyasztóvédelmi Intézmény felelős a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezéséért. A http://ec.europa.eu/consumers/ online vitarendezési platformot lehet használni az eladó és a vevő között az adásvételi szerződésből származó viták megoldására.
- 8.5. Az Európai Parlament és Tanács 524/2013 rendelete alapján, 2013. május 21.-i keletkezéssel az online fogyasztói vitarendezésről és a 2006/2004 (ES) rendelet, valamint a 2009/22/ES irányelv (a fogyasztói jogviták online rendezéséről) alapján az Európai Fogyasztói Központot, amelynek székhelye: Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, Internetcíme: http://www.evropskyspotrebitel.cz határozza meg kapcsolattartóként a jogviták elrendezésére.
- 8.6. A vásárló átvállalja magára a körülmények változásának veszélyét a § 1765 bek. 2 sz. polgári törvény értelmében (§ 1765 odst. 2 sz.).
9.ADATVÉDELEM
- 9.1. A vásárlók személyes adatvédelme az erre vonatkozó törvény értelmében történik. Az eladó regisztrációval rendelkezik a személyes adatok védelmével foglalkozó hivatalnál a 00069867 szám alatt.
- 9.2. Vásárló tudomásul veszi, hogy saját személyes adatait köteles helyesen és a valóságnak megfelelően megadni (regisztráláskor a felhasználói fiókba és a weboldalon történő rendeléskor) és az adatokban bekövetkezett változásokról késedelem nélkül értesíteni.
10. FELELŐSSÉG ÉS TARTALMAK TERJESZTÉSE
- 9.1. Felhívjuk figyelmét, hogy a weboldalunkon feltüntetett termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos szöveges információk harmadik féltől származnak (a termékek gyártójától és a forgalmazójától), ebből kifolyólag ténybeli vagy technikai pontatlanságot tartalmazhatnak. Ezek az információk előzetes értesítés nélkül változhatnak.
- 9.2. Ez a tény nem mentesíti fel a webáruház üzemeltetőjét az alól a kötelesség alól, hogy teljes körűen tájékoztassa fogyasztóit a termékekkel és az általa nyújtott szolgáltatásunkkal kapcsolatban.
- 9.3. A termékek fotói a webáruház működtetőjének tulajdonjogát képezik. Ezek a tartalmak a működtető írásos hozzájárulása nélkül nem továbbíthatók, nem terjeszthetők és nem másolhatók.
11. ELADÁSOK ELEKTRONIKUS NYILVÁNTARTÁSA
- 11.1. Az elektronikus nyilvántartásról szóló törvény értelmében az eladó köteles nyugtát kiállítani a vásárló számára. Továbbá köteles nyilvántartani az értékesítéseket és továbbítani az ezzel kapcsolatos adatokat online az adóhatóságok felé- technikai problémák esetén legkésőbb 48 órán belül.
- 11.2. A megrendelés kézbesítésével a vásárló egyetért a nyugta kiállításával és átadásával elektronikus úton. A nyugta elektronikus úton, e-mail formájában kerül kézbesítésre a vásárló e-mail címére az érvényes fizetés regisztrálását követően. A vásárló kérésére a számla papíralapon is kiállítható és kiküldhető részére vagy akár személyesen is átvehető.
12. KÉZBESÍTÉS
- 12.1. A vásárló e-mail címére érkezhet a kézbesítésről szóló értesítés.
13. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
- 13.1. Amennyiben a vásárló lakhelye vagy tartózkodási helye a Cseh Köztársaságon kívülre esik, illetve a felek közötti jogviszony egyéb nemzetközi elemet is tartalmaz, a vásárló tudomásul veszi, hogy a felek közötti jogviszony a cseh jogrendszer szerint szabályozott. Ha a vásárló olyan országban tartózkodik, ahol a törvények előírják a magasabb szintű fogyasztó védelmi rendszert, mint a cseh jogállamiság, akkor jogosult erre a magasabb szintű fogyasztó védelemre.
- 13.2. Amennyiben a szerződési feltételek valamelyik rendelkezése nem érvényes, hatálytalan vagy azzá válik, az érvénytelen rendelkezések helyett az a szabály lép életbe, amely tartalmában és jelentésében a legközelebb áll az eredetihez. A nem érvényben lévő vagy hatálytalan rendelkezés nem érinti a további rendelkezéseket.
- 13.3. Adásvételi szerződést, beleértve a szerződési feltételeket az eladó elektronikus formában rögzíti és nem teszi hozzáférhetővé más, harmadik személy számára.
- 13.4. Eladó elérhetőségei: postai cím Web Retail s.r.o., Politických vězňů 1597/19, Praha 1, 110 00, Csehország, e-mail cím: info@projektoros-lampa.hu, telefonszám: +36 (1) 800 1766.
Tanácsadás
- Reklamációs eljárás
- Tájékoztató a személyes adatok kezeléséről
- Mennyit bír ki egy projektor lámpa?
- Hogyan lehet meghosszabbítani a projektorlámpa élettartamát?
- Mennyi időre jár garancia a lámpára?
- Mit tegyek, ha felrobbant a lámpa?
- Mi a különbség az egyes lámpák között? Melyiket válasszam?
- Miért is ilyen drágák a kivetítőhöz való lámpák?
Segítünk Önnek a megfelelő lámpa
kiválasztásában
Készséggel válaszolunk kérdéseire
Aneta Kwiatkowska
ügyfélszolgálat
ügyfélszolgálat
(06) 1 800 1766
(H-P, 8h-16h)
Írjon nekünk
(H-P, 8h-16h)
Amennyiben megtalálta az összes szükséges információt, nincs más hátra, mint kiválasztani az Önnek megfelelő lámpát
Villámgyors lámpakalauz
Találd meg a megfelelő lámpát néhány kattintás segítségével